torsdag 7 maj 2009

Vardag

Jaha, då har snart denna dagen också gått snart! Inte klokt vad tiden springer iväg.
Buster var på dagis i dag på förmiddagen och under tiden passade jag på att handla lite och hälsa på min mormor och morfar en sväng. Det uppskattas alltid!

Sen när vi kom hem åt vi lite lunch som jag hade förberett! Därefter såg Buster helt slut ut så jag sa till honom att han borde vila lite, och om han gör det så kunde vi baka sen när han vaknat igen!
Då tog han nussen och bappi och gick upp till sitt rum med en gång. Han slocknade på stört. Molly såg också lite vissen ut så henne la jag också i sängen. Det tig inte många minuter där heller. När jag fick vra för mig själv en stund så tänkte jag först röja lite i köket men NÄÄÄ...jag satte mig i soffan med datorn en stund...sen blev jag också jättetrött så jag slocknade jag med!! Sååå skönt! Det var längesen jag tog mig en tupplur mitt på dagen! Jag sov en hel timma dessutom.
Snälla barn som sover och låter mamma göra det samma.:-)

Sen blev det lite bak som jag hade lovat. Det fick bli en äpple-sockerkaka som är ett gammalt recept från min morfars mor! Riktigt gott och bra att ha i frysen tills det kommer besök!

Ja, det var lite kort och gott för denna gången!

Någon som har provat min paj förresten? Kul med lite respons och åsikter!!!

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Har man en jädra tur så står den på bordet på fredag kväll !!!
    Jag ser fram emot nästa kafferep !

    /Lars

    SvaraRadera
  2. Åh visst är det härligt att få sova på dagen! =) Inte ofta det händer, o det blir nog inte oftare direkt med två barn sen ;)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)