söndag 3 maj 2009

Inhandlat!


Jippie!!! Det bidde en ny kamera i helgen! En sådan som jag nämnde i förra inlägget! Nu e det bara att lära sig alla unktioner och finesser på den. Men tycker inte att den verkar vara så svår att lära sig. Har redan börjat lära mig lite! Skitkul verkligen! Nu ska här fotas!!!!!
Vill ta en massa fina bilder på barnen nu!

Då har redan helgen seglat förbi, usch så fort det går!
Vi har hunnit med en del. Varit hos ett par goda vänner och fikat, köpt kameran, tapetserat sovrummet, grillat, njutit av solen och såklart busat med barnen!!

Skönt att sovrummet börjar bli klart nu! Det är nästan färdigtapetserat. Sen är det garderobsinredningen och golvet i garderoben som ska göras. Självklart ska golvlisterna upp också... men det börjar närma sig!!

Nu ikväll har jag varit på Wild Mango party! Det var första gången för mig. Jösses vad många fina kläder de hade till barnen. Det var lite surfstuk på deras kläder vilket både jag och Björn tycker om. Riktigt coola kläder! Kunde inte låta bli att handla lite, så det fick bli en skjorta till Buster och en tunika till Molly! Får kläderna nästa vecka! Ska bli kul att se de på dem sen!

2 kommentarer:

  1. Roligt med rikrig kamera vännen!!! Klart jag ska ge dej lite tips och ideér. Det vore ju på sin plats att ses snart oxå:)

    kram

    Fin bild!!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Blev så glad för den härliga bilden på violerna! Lucky you som har sån fin kamera! Kanske fin present till mig på mors dag!? Nä jag skojar förstås. Vi har faktiskt också pratat om att det vore roligt. Men det får allt vänta lite.
    Ha en underbar måndag med de små godingarna! Så kul det var att få träffa dem igår, framför allt Buster som stod o vinkade hej då och ville följa med mormor!
    Puss på er! Kram mormor

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)