lördag 16 maj 2009

Tävling!


Undra om det finns någon här som är lite sugen på att vara med och tävla?!!

Vinsten är ett presentkort på 150 kr ifrån Skattkammarens webshop. De har leksaker och kläder till barn ifrån alla möjliga olika fina märken! Deras butik ligger här i Borås men de öppnade för inte så längesen en webshop också så vem som helst kan handla!! Kan rekomenderas för de har vääldigt mycket fint där! :-)

För att vara med i tävlingen så gör följande:
-Anmäl dig till deras nyhetsbrev
-Länka detta inlägg till din blogg (om du har någon)
- Lämna också en kommentar till mig om vad du helst skulle vilja köpa i deras webshop.

Den 25 maj kl 8.00 dras vinnaren!
LYCKA TILL!!

4 kommentarer:

  1. Självklart vill jag vara med och tävla om presentkort på Skattkammaren!!! Jag skulle köpa leksaksmat för hela slanten!! Det är ju så kul! :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med :-) De har ju så underbara saker. Jag har länge tittat på ett par Nova Star Jeans till Heidi så detta skulle bli ett litet bidrag till att köpa dem!!!

    SvaraRadera
  3. Självklart vill jag oxå vara med och tävla :-) Vem vill inte vinna present på skattkammaren???
    Jag skulle vilja köpa nå´n fräck matta eller lampa till Adrians nya rum.
    Kram vickan
    vickan32@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hahaha, jag skulle försöka vara med i tävlingen men jag är HELT pantad när det gäller att länka... JAG VET INTE HUR MAN GÖR!!!! hihi sitter här och garvar åt mig själv! Annars hade ju ett presentkort inte varit fy skam! Kramen på dig!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)