torsdag 28 maj 2009

uppdatering!

oj, det har ju gått flera dagar sen sist. Vet inte riktigt vad vi har haft för oss, men det är full rulle hela tiden ändå!


Igår morse kändes det som att det ksulle bli en lång dag... Så för att få tiden att gå lite och för att ta upp lite mer plats i frysen så bakade Buster och jag blåbärsbullar! Jag har aldrig gjort det tidigare men de blev nog goda. Ja, jag har inte smakat en enda eftersom jag är strikt mot mig själv. Jag har gått på en diet 1 1/2 vecka nu och har snart gått ner 6 kg! Känns jäkligt bra!!

Igår kväll var hela mammagruppen på Babbel och käkade. Det var riktigt trevligt! Skönt och avkopplande att få komma hemifråb en stund sjläv och kul att tjöta en massa med kompisarna! Det blev många goda skratt och mycket isvatten för mig! Deras mat såg väldigt god ut men jag var ändå inte särsklit sugen. Har nog kommit in i detta nu!

Var hos frissan härom dagen och hann även med lite shopping för min del! Herregud, så många fina tunikar och blusar det finns i affärerna nu! tycker faktiskt att Lindex och Kappahl har mycket fint nu, det har jag aldrig tyckt förr. vad beror det på?? Har man gått och blivit föör vuxen eller har de bättrat på sitt sortiment? Hmm...

Förresten, hr jag sagt att vårat älskade sovrum är färdigt nu?? Sängen är på plats men inte så mycket mer. Ska bli kul att inreda där nu...måste hitta nån snygg matta och vill även ha en fin gardin till fönstret med! Nått bra förslag?

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)