måndag 4 maj 2009

Usch vilken dag!!!!

Skönt att denna dagen äntligen är slut snart!
I morses när jag hade lämnat Buster på dagis och tankat bilen skulle jag hem till min vän Linda. Vi skulle åka och handla lite mat...men först skulle jag parkera utanför för att gå in en sväng först.

Precis när jag skulle parkera (nära en korsning) så skulle jag backa intill trottoarkanten. Men eftersom jag skulle vara försiktig om fäljarna så tittade jag i backspegeln på passagerarsidan och PANG sa det!!!! FAN...jag såg inte att det stod några konor här tänkte jag....men nej, det gjorde det inte heller. Jag hade kört in i en bil som precis hade kommit ut från sitt garage. Allt gick jättefort...så jag blev lite skärrad! I den andra bilen satt en medelålders kvinna som först såg lite sur ut men när jag började prata med henne så var hon väldigt trevlig!

Båda bilarna klarade sig hyffsat bra men det är ju självklart märken som måste göras nånting åt. Jag visade upp bilen på Auto 7H idag och jag ska lämna in bilen om ett par veckor. Skittrist men man får se det positiv.t Det kunde vart värre. Inga personskador och det är väl det viktigaste!

Jag blev lite nervös för hur Björn skulle reagera. Men han var väldigt lugn och sa att det är lätt hänt. PHU!

1 kommentar:

  1. ojojoj då! Tur man går in på bloggen o ser vad som händer när vi inte hinner prata! Så tråkigt det som hände! Går det på försäkringen? Hög självrisk förstås?
    Ja,ja, som Björn sa, det är lätt hänt! Vi har ju också flera parkeringsskador som måste åtgärdas. Ha en go dag i det välbehövliga regnet!
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)