tisdag 19 maj 2009

På upptäcktsfärd!



I helgen lärde sig Molly att krypa. Nej, det är väl synd och säga att det går fort men hon tar sig iallafall framåt lilla tjejen! Så kul att se!! Alla små framsteg är STORA!

Nu har hon ju såklart upptäckt att det är ganska kul att se sig omkring och ta och pilla på allt som kommer i hennes väg! Hmm...nu får man nog vara med lite så inte saker och ting blir förstört!
Minns ju hur det var med Buster. Men han var faktiskt ändå inte så pillig av sig som Molly verkar vara! Hon verkar vara mycket mer nyfiken och klåfingrig än vad han var i den åldern!

Förresten. Är det ingen som vill vinna eller??? Trodde det skulle vara poppis att ordna en liten tävling! Kom igen nu alla glada där ute. Var med och tävla om ett presentkort...tyvärr får jag nog inte behålla det själv. Annars hade jag mer än gärna gjort det!

2 kommentarer:

  1. Duktig Molly är :-) O så söt. Samma här att barn nummer 2 är mkt mer nyfiket, lär väl sig av storasyskonet. Jag ska vara med och tävla...ikväll när barnen sover ska jag ta tag i det. Tack för igår. Det var super mysigt. Kramar

    SvaraRadera
  2. Hi, hi, känner igen mig med klåfingriga nyfikna barn :) Har två stycken och de är fortfarande klåfingriga (5 och 7 år).

    Ha en fortsatt bra vecka!
    Helena

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)