måndag 11 maj 2009

Hunnit en del!

då var det måndag igen... Helgen har sprungit iväg som vanligt men vi har ändå hunnti med en del.
I lördags åkte Björn och Buster iväg till Varberg en sväng för Björn ville gärna kita lite när det blåste såpass!
Jag och Molly var kvar i byn eftersom vi skulle på babysim. Innan det började åkte vi en bakluckeloppis! Har aldrig varit på en sån innan men det var riktigt kul! Fanns väldigt mycket tyckte jag! Bla fick jag tag på en gunghäst för 40kr, en liten zinkbalja till mig 10kr, 3 st barnböcker 15kr och en liten rolig motorsåg i plast till Buster för 5kr.
Jag var mycket nöjd med det. Kan sätta in bild senare om någon vill se mina fynd!

På babysimmet gick det förvånansvärt bra denna gången. Molly har vart jätteledsen de tidigare gångerna men nu var hon bara lite missnöjd i slutet! Tyckte hon var riktigt duktig nu!

Sen åkte vi hem till mina pappa och Eva, där fick riktigt god mat! Massa grillat kött och pastasallad!! Mumsfilibabba!!

Söndagen spenderade vi mer eller mindre på ikea! Ett stort och tungt lass följde med oss hem! Nu har vi hela stommen plus en del inredning till garderoben hemma. En del var givetvis slut...så är det när man handlar på ikea...
Men vi fick med oss det mesta iallafall! Molly var med oss där och satt snällt i kundvagnen hela tiden förutom i slutet...då hon blev mycket trött.
Buster fick vara med "Ia" och Martin medan vi var borta. Kndes som att det var lika bra. Han får jämt så mycket annat han vill göra och titta på när vi är där.

Ja, det var väl i stort sett hur våran helg har sett ut. Nu e det en ny vecka som börjar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)