lördag 23 maj 2009

Mycket sen sist...

Hej på er.
Nu har dagarna skenat iväg igen. Förstår inte vad detta beror på?!

Sen i onsdags em har jag och barnen vart själva hemma. Björn åkte iväg sin sista tur på hojen innan han ska sälja den. Han är ju i norge med en kompis och åker.

I torsdags morse var jag på loppis på Åhaga!! Jag hade lämnat Buster och Molly hos pappa och Eva en stund så jag kunde koncentrera mig på allt det andra roliga som fanns! Det var nog tur för oj, så mycket folk det var! Jag hittad lite roliga fynd!! Bla detta på bilden (inte tidningen såklart!)

Skålen tycket jag var helt underbar så den kunde jag inte låta bli. Den hittade jag när jag redan hade gått ett varv. Bakformen fick jag för en femma och den ska jag ha stående på bänken med en söt plantering i tänkte jag! Sen blev det ju förstås ett par leksaker till barnen med! Därefter åkte vi (barnen och jag) ner till stugan i Espevik. Så himla mysigt att få tillringa lite tid där nere. Man kopplar ju verkligen av på ett annat sätt när man kommer iväg hemifrån.

Igår kom vi hem igen. Ganska skönt att vara här också. igår kväll när Buster och Molly hade somnat så satte jag mig och scrappade lite igen. Det händer lite då och då....men vill ju få klart mitt album till Molly!

Idag har vi vart på babysim igen. Gick riktigt bra nu ige örutom de sita två minuterna...då var Molly totalt slut. Men det var premiär för dykning under vattnet och det klarade hon av galant!! Duktig tjej, som Buster säger!
Efteråt åkte vi ner till stan och mötte upp Linda och Maximilian. Det blev ett besök på Mc Donalds och sen en runda på vårmaknaden. Det viktigaste var ju att få ballong och åka karusell!!

ikväll blir det besök av Linda och Maximilian. Hemmgjord pizza ska grabbarna grus få göra!

1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket för en mysig dag igår! När Maximilian vakna sa han: Inte hem, leka med Buster!!! Haha, han ville leka med Buster idag också! Kan väl se om vi kan ses i veckan! Kramen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)