onsdag 18 mars 2009

VÅR!!!

Idag har det verkligen varit vår i luften!! Helt ljuvligt ute. Lite småkyligt kanske men strålande sol!! Torkade av fönsterkarmen på övervåningen i förmiddags och såg då årets första nyckelpiga! Ett riktigt bra tecken!!
Vad har hänt sen sist då??
I måndags gjorde vi inte mycket. Min födelsedag blev ganska tråkig faktiskt. Var bara hemma och gjorde ingenting. Björn jobbade sent så han kom väl hem ca 20. Men då kom han med lite god thaimat! Inte helt fel!
I tisdags lämnade jag Buster på dagis sen handlade jag. Blev en hel del mat till kvällens kalas!! Jag förberedde en del hackande etersom jag skulle bjuda på tacos!
Hann sen även med ett besök hos vännen Frida där jag även fick träffa på Sofia och hennes lille Jon! Så roligt det är att träffas!! Det var ett par månader sen sist och herregud vad Jon hade vuxit! Han är 1 månad äldre än Molly. Riktigt kul att ses i mellanåt för att uppdatera sig..., ja, och för att umgås med för den delen! ;-)
Kalaset på kvällen blev väldigt lyckat! Fick jätteina preseneter som jag är väldigt nöjd med!! ick bla en otroligt fin gratängform med tillhörande kanna från märket Gerbera! Jag ÄLSKAR det märket!! Sååå fina saker!! Kan verkligen rekomendera det! Finns på Casual Living. Visar formen vid ett senare tillfälle.

Idag har barnen och jag varit ute i vårsolen en hel del! Vi åkte till lekplatsen i Annelundsparken. "Momo" följde oxå med! Vi tog med oss kaffe och bullar. Riktigt mysigt var det!!
Båda barnen somnade på vägen hem. Buster låg ute i vagnen och sov nog nästan 2 timmar tror jag. Under tiden planterade jag bellis som nu står på trappen!!! Ännu ett vårtecken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)