måndag 30 mars 2009

En sjuk Molly.

Nu får det vara nog!!! Börjar bli aningen trött på dessa sjukdomar nu. Förkylningen som Buster hade förra veckan har lilla Molly fått ta över nu. Hon nyser, näsan rinner hela tiden, hon har hög feber och hon har en envis hosta som gör att hon nästan kräks imellanåt. Stackars min lilla gumma!!
Alvedonen tog slut igår kväll. Jag åkte in en sväng till stan och köpte ny idag samtidigt som jag ändå behövde handla. Förstår inte hur kylen blir tom så fort!

Idag när posten kom så fick jag äntligen min avi som jag har väntat på sen förra veckan!! Vad barnslig man kan bli när man får en ny mobiltelefon!! :-) Fick ett jättebra erbjudande av Telenor förra veckan. Mitt gamla abonemang tog slut så jag fick en ny telefon när jag tecknade nytt. Perfekt! Tack för det!

Igår kom våran lille Buster hem igen!! ÅÅÅ vad det var kul att få se honom igen. Det var riktigt kul att få hem honom igen. 2 nätter bara...men det kändes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)