fredag 6 mars 2009

Utvilad

I natt har jag sovit såååå skönt! Jag har fått sova precis hela natten utan att vara vaken en enda gång! Både Buster och Molly har väl sovit som små grisar i natt. Jag blir lite osäker...men jag kan i allafall inte minnas att jag har stoppat in nappen på Molly i natt. Tänk att alltid få vakna så utvilad! Det hade varit skönt!
Molly somnade 19.30 igår kväll...ganska sent för att vara henne. Hon brukar ju somna ca kl 19. Hon vaknade första gången 06.00 Duktig tjej!

Idag ska vi åka till öppna förskolan en stund. Buster tyckte det var så himla kul där när vi var där på babyrytmiken sist! Finns ju mycket nya leksaker!

Skriver ner receptet senare idag! Jag lovar!!
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hej på er!
    Förstår att Du uppskattar nätter som man får sova igenom, det är guld värt för småbarnsföräldrar! Ha det så kul på öppna förskolan idag! Kramar mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)