söndag 1 mars 2009

Redan Mars!

Inte klokt vad tiden går. Tyckte att det var ganska nyss vi skålade in det nya året! Men...det var visst ett tag sen nu.
Hmm, vad har vi gjort nu i helgen då? Det har grejats ganska mycket på övervåningen. Björn har fått eld i röven och har kommit en bra bit på väg i blivande sovrummet. Nu måste vi snart börja leta efter tapeter!! Undra vad man ska ha för nått tro. Någon som vet nått fint?

I fredags var Molly, mamma och jag på babymässan! Jag tycker sånt e så himla kul!! Nu för tiden handlar jag gärna små barnkläder istället för kläder till mig själv. Det var många roliga montrar att titta på. Mycket kläder och många fina leksaker. Det blev förstårs att jag handlade lite grann. Har vädigt svårt för att låta bli när det är bra erbjudanden!
Till Buster blev det en knallröd mysdress från Nova Star och pruttlera som blev väldigt populärt!
Molly fick en turkos kjol med en matchande topp och ett par ursöta badtrosor för kommande babysim!! Kunde ju inte låta bli när de var cerise med en liten volang på!! Hur gulligt som helst!!

Igår var vi bjudna på inflyttningsfest! Det var riktigt trevligt och framförallt hade Buster hur kul som helst! Han lekte hela kvällen igenom! På vägen hem stensomnade han, så det var bara att bära upp honom i sängen när vi kom hem.
Molly somnade ju där..men sov i ca 1, 5 timma, sen var hon pigg och glad tills vi skulle åka hem! Jag tänkte för mig själv...SHIT..undra hur denna natten blir nu när hon har sovit en bra stund och sen vaknar igen. Men...det har gått hur bra som helst! Båda ungarna sov som små grisar hela natten! Skönt! :-)


Jag vill även meddela att nu finns det även riktigt söt klänning från Lillkrabaten! En svartvit blommig tunika/klänning och matchande mysplysch byxor som är helsvarta! Hur mjuka och goa som helst! Samma modell som de gröna byxorna. Jag visar kort på dem i morgon!!

Nu blir det en slökväll i soffan känner jag. Är redigt trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)