fredag 27 mars 2009

Såå nöjd!

Igår på förmiddagen när jag hade lämnat Buster på dagis så åkte jag en tur till Fritsla. Jag skulle egentligen till Visko i Skene och köpa skor till mig... Ja, det gjorde jag ju också men först åkte jag till Fritsla tyglager eftersom det ändå var på vägen!
Jag hade blivit tipsad av en kompis för ett tag sen om en affär där. Fritsla Tyglager tror jag det hette. TUR att jag åkte dit!! Herregud(!!!!!) vad mycket fint de hade där!! Dit måste jag bara åka snart igen! Kan verkligen tipsa er om detta ställe! Det fanns så otroligt mycket fint inom hem och inredning! Jag blev helt sjuk! Gick runt länge och bara tittade! Jag köpte förstås med mig lite småsaker som jag bara inte kunde låt bli! Bla dessa söta burkar som Molly ska få ha på sitt rum. Det finns nog alltid nått roligt man kan stoppa i dem! Eftersom jag älskar att baka så köpte jag även lite roliga bull- och muffins formar! Kul när det är nått särskilt man ska baka till!
ÅÅh, jag längtar redan tillbaka till den affären! Det var så stor med och hade verkligen hur mycket fint som helst! Våningen ovanför hade de tyger. Blir nästan lite sugen på att prova att sy en löpare...kanske ska köpa lite tyg och prova! En löpare borde väl vem som helst klara av att sy!


Mollys nya burkar


Idag på förmiddagen har Molly och jag varit på babysim för första gången! Såå mysigt det var! Hon fullkomligt älskade det! Riktigt kul att se henne så glad och plaska för fullt i vattnet!

Molly i väntan på badet!

Buster är nere i Stugan med mormor och Lars nu denhär helgen. Riktigt tomt utan honom här hemma. Saknar allt lille plutten en hel del! Han åkte tåg för första gången igår, tillsammans med Lars! han tyckte det var kul men ville hoppas av varje gång tåget stannande. Allra roligaste var förstårs när tåget tutade!

4 kommentarer:

  1. Åh vilka fina plåtlådor/burkar du har köpt! Jättefina tycker jag! Vi kan åka dit ihop nån dag kanske? Så härlig Molly ser ut på alla kort, alltid så glad och nöjd, precis som sin mamma! Buster har haft det bra här nere i Espevik, vi har varit ute en del idag så han var dödstrött och somnade redan kl 18.15! Lite snuvig och även lite feber förmodligen. Längtade efter sin mamma!Kram mormor!

    SvaraRadera
  2. Hej! Så du har hittat till Fritsla tyglager. Passa på att gå in på blomsteraffären Blåklockan nästa gång. Du åkte antagligen nästan precis förbi vårt hus om du åkte vidare till Visko efteråt. Du är så välkommen in på en fika nästa gång!!! Linda

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilket härligt kort, hon är ju bara för söter lilla Molly=).
    Förstår att du vill tillbaka, man bli kär! Va du bara på fritsla tylager? Det finns en hel del inrednings butiker i lilla fritsla, man blir tokig =) det finns så mycket fint!
    Massa kramar till er!

    SvaraRadera
  4. Blåklockan ligger i Fritsla på högersida på vägen ca 150 meter innan du svänger in mot tyglagret!
    Ekeborgsvägen 3! :-) Välkommen! Ha en riktigt bra kväll!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)