tisdag 30 oktober 2012

Hunnit mycket

Hej på er!
Haft en härlig ledig dag idag med! Fick gjort en massa olika ärenden på fm inne i stan med barnen!
Köpte bl.a. En julklapp till Molly när inte hon såg!:-) en jättesöt docka på kurragömma!!

Vi har hunnit med en lunch hos Sofia och Maja! Jättetrevligt!!
Därefter blev det bowling för barnen! Mycket uppskattat!!

Nu ikväll gick jag en tur igen på bandet!! Nu jäklar! Har mer eller mindre stått still de senaste 2 veckorna! Vill ner lite till innan jag är helt nöjd!

Nu ska jag hjälpa till i köket! Hör ska det göras glögg!! Ett glöggreceot som jag har fått av min morfar en gång i tiden!
Glögg från 1870! Ska bli kul att prova!
Har även rostat pumpakärnor efter att ha skurit ut en arg pumpagubbe!
Gud så goda de blev! Rostade dem på en plåt i ugnen i ca 30 min på ca 150 grader tror jag det var!! Endast salt i!! Inte en droppe olja!
Prova!! Riktigt knaprigt och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)