måndag 8 oktober 2012

Ledig!

Tänk om alla dagar kunde vara som denna!! Lugn och skön! Inget jobb, ingen stress!
Buster följde jag till bussen i morses sen trampade jag på mitt löpning i 3km. Skönt!!

Därefter tog Molly och jag det lugnt. Vi lagade lite lunch till oss! Hon hjälpte mig att skala potatis och morötter, vi skulle nämligen göra mina hemmagjorda köttbullar, potatis, sås och smörkokta morötter!!
Sen slängde vi ihop en toscakaka också! Molly räknade måtten och slickade skålen duktigt såklart!:-)

Eftermiddagen spenderades ute i annelundsparken när Buster hade slutat förskoleklassen! Vi hade med oss varm choklad, saft, bullar och nybakad kaka! Hannah var med oss och gjorde sällskap också!:-) hon hade stekt pannkakor till barnen!! Gullig hon är!

En härlig dag kort sagt! I morrn är det jobb igen...:-(
Hade ena varit hemma en dag till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)