tisdag 9 oktober 2012

Träning

Har hunnit med lite träning så här på kvällskvisten när barnen var nattade och maken ändå jobbade.

2 veckor har gått med en aning fuskande och en massa god mat och drinkar i Madrid! Så... Inte konstigt att jag har gått upp några hekton, men det var det värt!
Måste se min viktminskning som en långsiktig resa! Livet består ju av en massa roliga händelser bl.a. och då äts det ju av någon anledning en massa gott!! Det är ju det människan gör när man umgås och ska vara sociala! Håll med mig, visst e det så?!!

Så nu jäklar ska jag ta tag i detta igen!! Promenader ska det bli förhoppningsvis varje dag och gärna lite annan träning emellanåt!:-) Men tiden ska finnas också!!
Fika bjöds det på idag på jobbet två gånger om, men nej! Jag stod emot! Detta ska hjälpa hoppas jag! Sköta mig på veckodagarna och unna mig lite på helgen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)