onsdag 24 oktober 2012

Dykar med fötterna!!

Ja, det fick Molly göra i morses!! Hon fick alltså ett fotbad på ren svenska!!;-)
3:dje dagen hemma, så kreativiteten börjar tryta. Vad har vi hunnit med idag?
Först en pw på morgonen. Sedan har vi satt upp hennes hår i olika tofsar, vi har åkt och slängt skräp, vi har bakat negerbollar, sen gjorde vi en liten picknick på vardagsrumsgolvet!;-) vi har hoppat studsmatta och scrappat kort!! Så ja, vi har allt försökt hittat på lite olika! Nu e Molly betydligt piggare! Men igår hade hon ju diarré och de är stenhårda med 48h på dagis så därför är vi hemma även i morrn...

Börjar snart klättra på väggarna! Vill komma iväg och se folk!!😳

Får se vad vi hittar på i morgon. Nu sover barnen och Björn tränar innebandy! Jag kunde inte låta bli en pw till!! Känns så jäkla gött att röra på sig!!
Undra vad jag väger på lördag när jag ska väga mig igen! Börjar närma mig målet nu!:-)

Hej på er!

1 kommentar:

  1. Sköna bilder på Mollytösen! Hon är en goding! Duktig du är Frida som rör på dig så mycket! Så du landar snart? Jättebra jobbat tycker mamma!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)