fredag 26 oktober 2012

Fredagkväll

Hej på er! Idag har jag jobbat igen! Kändes skönt att komma hemifrån lite nu!
Direkt efter dagis/fritid blev det lite mellis sedan var det dax för Buster att byta om! Han skulle gå på halloween disco med ett par kompisar!

Han hade haft en riktigt rolig kväll! Dans, limbo, dricka, chips, choklad mm!!:-) så kul det hade vart att se dem där inne!!;-) hihi

Men jag lagade mat under tiden! Vi har ätit älgfärspaj och god sallad!! Gud så gott det var!! Mätt som bara den nu! Väga mig i morrn bitti ja..., just det! Är nöjd om jag gått ner ett par hg. Huvudsaken är att jag går ner iaf!;-) börjar känna mig ganska nöjd, men lite till vore kul!

Köpte mig nya jeans igår som sitter riktigt bra på! Alla mina gamla byxor hänger ju i rumpan nu! Dessa som jag köpte på Greta och Anna är jag supernöjd med!! Bild kanske kan bli nästa gång!!:-)


Förresten, våran tavelvägg är klar nu!! Blev jättefint!!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)