måndag 22 oktober 2012

Lilla skruttan

Min lilla sötfia. Jag hann jobba 1 h idag på jobbet. Kl 8 ringde Björn. Dagis hade ringt honom( de hade ringt mig med men hade inte hört det). Molly hade feber, och var väldigt slö. Orkade inte leka ned de andra barnen och vid frukosten hade hon kräkts rakt ut!

Jag kom förstårs och hämtade henne så fort jag bara kunde!! Hon låg där i deras soffa och hade nästan somnat. Jag hjälpte henne upp och skulle böra henne ut till bilen. Hon började då gråta och kräktes plötsligt igen.

Nu ligger hon nedbäddad i soffan och och har faktiskt somnat efter att ha kräkts ytterligare en gång. Lilla stumpan. Så ynklig och så liten. Hon får ligga där och vila. Det behöver hon.

1 kommentar:

  1. Lilla hjärtat!
    Så jobbig dag hon har haft stackars liten! Det är så jobbigt att må illa och kräkas, det tar så på krafterna!
    Hoppas hon snart kryar på sig!

    Kram på dig sötnos från Mormor!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)