tisdag 16 oktober 2012

Buster och jag

Hej på er!!
Sitter i soffan och tänker tillbaka på min och Busters eftermiddag vi hade efter skola och jobb idag! Molly har nämligen lånats ut till Hannah och Robban!! :-)

Vi hade en riktigt mysig eftermiddag tillsammans! Först åkte vi till Maxi och handlade lite blockljus till min kandelaber och varmfodrade stövlar till Molly bla.
Sedan åkte vi in till stan för jag skulle klippa till min lugg litegrann. Det växer fort! Gick in en sväng på lycka oxå. Där fick det bli ett stort ljus från Yankee Candle och en jättesnygg blazer till mig från Object! Riktigt tuff var den!! Me like! Har inga foton nu...vill ni se?

Buster hade bestämt att vi skulle göra ett besök på Hobbex också för där har han sett en Halloween mask som han ville ha! Det klart han skulle få den, han ska ju både på disco, kalas och bus eller godis nästa vecka! :-)

Sedan åkte vi och hälsade på fina och goa Tina m familj en stund!! Buster och lilla Nellie fann varandra och lekte en stund! Vi facetimade även med ELIN!!!!! Gud vad jag saknar dig Elin!!! Riktigt kul att se dig!!! Kan inte fatta att du ska vara borta så länge!
Elin och hennes kille ska vara i Thailand i 7 månader, det är lång tid...:-(

Väl hemma igen fick vi snabbbesök av jägarn som jagar älg i våra marker nu! Vi fick en massa älgkött!!! Mums vad gott!!! Här ska det njutas av älgfärspajer, gryta och stek!! Någon som har nått gott recept kanske?


Bara lite text från mig denna måndagskväll, men en stund med lite läsning är väl aldrig fel!
Kram frida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)