tisdag 2 oktober 2012

Utmaning!

Hej på er!!


Jag har blivit utmanad av Carol!
Ska göra mitt bästa! 
Du heter? Frida Elisabeth Schritter

Smeknamn? mamma, gumman

Beroende av? Klockan på handleden! Måste ha den på mig varje dag!

Favoritmärke/n? House of lola Såklart! :-) Älskar även Desigual, odd molly. Till barnen blir det även lite Molo och Nova star ibland! :-)

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, våra fina barn!

Familj? Min man Björn och våra godingar Buster och Molly! Räknar även min bror och mor och far till min närmaste familj!

Kör?  Wolksvagen

3 färger i höst? roströd, brun och naturvit

Sprit, cider, vin eller öl? Finns inget som slår en kall öl en solig och varm dag! Dricker gärna rött vin eller rose också!
Hatar? Att INTE komma i tid!!! Människor som är elaka mot barn och djur!!

Hur svarar du i mobilen? Ja, hej det är Frida!!

Brukar du komma i tid? Jämt! Om jag inte gör det så är det  någon som hindrat mig!! :-)

När mår du bra? När jag får umgås med min familj och vänner som ger mig positiv energi!

Vad tycker du om fötter? Helt ok så länge de inte är världens äckligaste tånaglar och fotsvamp
Är du blyg? Verkligen inte! Känner mig oftast stark i mig själv! Och då vågar jag alltid ta kontakt med folk

Vad längtar du tillbaks till? Kan längta tillbaka till våran resa vi gjorde 2003. Åkte jorden runt med älsklingen!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det tror jag absolut! Vänner som har gjort mig besviken många gånger finns inte kvar! Vänner som jag kan lita på betyder otroligt mycket!!

Hur gammal är du? 30 år

Är det okej att gråta? Det är skönt att gråta! Är man ledsen över något så är det väl självklart att man ska kunna få visa det!

Vill du gifta dig? Jag är redan gift med världens bästa!

Barn? (om, vill du ha fler?) Har alltid drömt om 2 barn! Det har vi fått!! 2 friska goa ungar som berikar våra liv!! Är mer än nöjd!! Tycker det är lagom med 2!!

Är du bra på att laga mat? Ja, det är jag nog! Tycker det är kul att laga mat. Björn säger ju att jag är ett riktigt bra hustruämne! Så får väl ta åt mig av det!! :-)

Intressen? KLÄDER!! Inredning, barnen, resa, baka

Det visste ni inte om mig? Äter lättfil, hallon och branflakes varje morgon!! :-)

Är du flygrädd? Nej! Flyger gärna!! Älskar att ut och resa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)