fredag 12 oktober 2012

Tacoskväll

Hej!! Har jobbat klart för denna veckan nu!!! Sååå himla skönt!! Ska njuta av två lediga dagar nu!:-)

Efter jobbet blev det handling, hämta barn, Molly var på dagis och Buster var hos Adrian!! Skoj! Tack Vickan!!:-)

Sedan hjälpte barnen till i köket, det hackades gurka och stektes köttfärs! Tacos stod på menyn och min bror och Hannah, Sofia, Martin och lilla Maja skulle komma hit och mysa med oss!!

Haft en jättetrevlig kväll!!

Innan vi skulle äta fick jag ett samtal som jag inte hade väntat mig!! Finaste Elin ringde!! Igår åkte hon till Thailand och ska vara borta till maj!:-( stor saknad!!!
Men ikväll ringde hon mig för att berätta att allt kändes bra med jobb och boende!!
Vi håller alla tummar för er att allt ska gå bra där borta!! Miss U!!

God natt från en trött Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)