söndag 4 november 2012

Ändrade planer

Hej på er! God natt kanske man ska skriva egentligen!! Ligger nu i min hotellsäng och ska strax sova!

Denna helgen skulle vi egentligen åka till Malmö hela tjejgänget! Vi skulle hälsa på fina Maria nere i Lödde!! Som vi alla har längtat, men... stackars Maria hade blivit magsjuk!! Så synd om henne! Hon som hade förberett allt med mat, städning, familjen skulle iväg och ja... Så som man vill ordna med, innan man ska ha folk hemma. Men så kom den där jäkla magsjukan.
Vi alla tyckte det var riktigt trist men vu kände att vi ville göra nånting ändå även om det inte blev dom det var tänkt! Det blev Göteborg! Vi åkte i morses och vi har gott på genom Haga och nordstan hela dan! Ätit god lunch och underbart god middag, shoppat och haft jätteskoj! Vi har även skålat för dig Maria, och du har verkligen varit saknad!!

Jag är så grymt nöjd med min shopping idag!! Hittade en bl.a skinnjacka från jofama som jag e grymt nöjd med!! Varför köpa svart när alla andra har det! Jag köpte en röd!! As cool!! I love it!!!! Det blev även vantar från desigual, julklapp till Molly och lite annat!:-)

Bjuder på bilder från dagen! Min förätt med helt fantastiskt goda musslor, min jacka mm!!

Nu måste jag nana! Natti Natti!!

2 kommentarer:

  1. Kul att du hittade en sån snygg jacka! Verkligen fin! Jofama har ju skitfina jackor!

    SvaraRadera
  2. Den är så snygg!! Du gjorde såå rätt i att köpa den!! Står ju Frida på den!! Det var mysigt att åka till götet även om det inte blev ngn svängom på krogen! Det tar vi igen en annan gång ;-) kraam

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)