onsdag 28 november 2012

Pysslar!!

Hej på er! Inte glömt bort er, däremot har jag inte tiden riktigt!! Jobbar konstant känns det som! Har haft 4 st Lola visningar på bara några dagar nu med! Intensivt känner jag!
Igår var sista visningen. Funderar på att ha en utförsäljning här hemma! 30% på allt på stången! Vissa grejer behåller jag ju, men långt ifrån allt! Finns massa fint om det är någon som är intresserad?! Värdinnor under säsongen ska absolut får erbjudandet iallafall! :-)

Idag efter jobbet har jag pysslat!! Köpte hyacinter och amaryllis härom dagen! Men har inte hunnit plantera dem! Men nu så! Har även knåpat ihop en adventsljusstake!!:-) älskar julen!! Älskar att pynta och göra det mysigt!

Ska göra lite julgodis också har jag tänkt. Får se när jag ska hinna med det...;-)







3 kommentarer:

  1. Hej! Så fint! Visst är det roligt att pyssla lite! Jättekul och så blir det ju så fint! Ska du göra ditt jättegoda julgodis i år igen? Det som man inte kan låta bli?
    hu så gott!
    Fin adventsstake!

    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket fint julande du hunnit med redan! Mvh Anna

    SvaraRadera
  3. Mamma: Ja, det ska jag göra!! Den är oemotståndlig!! Är ett måste på jul! :-)

    Anna: Tack!! GLad jag blir! Måste kika in hos dig nu! BLir nyfiken!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)