fredag 16 november 2012

Fredagsmyyys!

Hej på er! Flera dagar sedan ju!! Har inte hunnit! Jobbat massor, tränat lite hunnit med allt det vardagliga såsom tvättat kläder, lagat mat mm OCH myst med barnen såklart!
Tiden försvinner alldeles för fort!

Har precis slängt ihop årets pepparkaksdeg ihop med barnen! Nu blir det många pepparkakor framöver! Degen väger strax över 3kg!!:-)

Minns när vi gjorde denna degen när brorsan och jag var små, mamma!! Vi satt nästan i bunken när alla ingredienser åkte i! Gud så god degen var!! Bästa pepparkaksdegen ever!!!
Den blev precis lika god nu när jag gjorde den till mina barn!! Kungens pepparkakor! Bara att höra av sig om ni vill ha receptet!:-)
Kul, nu när det äntligen börjar lossna med kommentarerna!!:-) inte så svårt va! Men skriv gärna vem det är från, så jag vet!:-) ja, är det någon jag inte känner så går det såklart bra att vara anonym!:-)

Fick min nya kalender igår!:-) detta året börjar ju närma sig sitt slut så då blir det dax att skaffa sig en ny!

Nu väntar en härlig fredagskväll tillsammans med familjen! Räkor, sås, färskt bröd mm! Gottit!!

I morgon blir det Göteborg och Ladies night!!!

1 kommentar:

  1. Ja Frida! Jag kommer ihåg när ni var med och gjorde pepparkaksdegen! Du var alltid så noga med att göra fina pepparkakor och Robert gjorde alla möjliga figurer och även några vanliga! Ja gud så länge sen det känns och nu bakar du med dina små! Tiden går... Man blir nästan vemodig!
    I morgon blir det kul med Göteborg, shopping och Ladies Night! Ska bli göööörkul! Kram o ha en fin kväll!
    mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)