söndag 18 november 2012

Ladies night

Hej på er!!
Vilken dag vi hade igår!! Först shopping i Göteborg!! Jättegod sallad till lunch åt vi! Köpte massa fina grejer!! Ny bh till mig! De flesta som jag har är alldeles för stora! Kan verkligen rekommendera chia underkläder när man är i Göteborg!! Riktigt bra underkläder!
Köpte partylinne till mig, trosor, en söt liten burk till julgodiset mm! Jag e supernöjd!

Kvällen på Scandinavium var fantastisk!!! Vilken kväll!! Hela publikhavet gungade till tonerna av uggla, Stenmark och Jonsson!! Grymt bra var det!!
Vi hade superbra platser med!! Satt nästan längst fram!!! Äntligen såg man dem på nära håll!!

Maten var väl helt ok som vi åt men efterrätten var sodär! Ganska mäktig choklad dessert! Smakade bara!!:-)
Vikten är på väg neråt fortfarande! Nu har jag 2,8 kg kvar till målvikten!

 Jag och mamma!

Maten på scandinavium

 Uggla ÄGER!!!!!
 Andreas Johnsson
Jag vid maten!!

1 kommentar:

  1. Verkligen en toppenkväll! Det gör vi om! Kram o tack! Mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)