tisdag 21 april 2009

Vårblommor

Älskar att plantera lite blommor när sommaren är på väg! Det gör ju så himla mycket när man fräschar upp med lite fina färgglada blommor!
Igår köpte jag med mig en massa blommor som jag planterade i min zinkbalja. Den har vart stående nere i matkällaren hur länge som helst och jag aldrig gjort något med den men nu blev jag sugen att göra nått kul med den!
Tyckte själv att det blev bra!!

Sen gillar jag min bricka riktigt skarpt som jag fyndade en dag i Fristad för längesen! Jag har haft den stående länge på matsalsbordet med lite olika ljus och grejer på men nu fick det bli lite nytt där på och så ställde jag den på köksön! Fick en fin present av L på påskafton med en massa godsaker i, som jag blev riktigt glad för! Flaskan som det står Hallonpuss på tyckte jag var så söt, därför fick den stå här på.
Alltid kul med lite förändring! Det är detaljerna som gör DET!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)