måndag 13 april 2009

påsken i bilder






Barnen har haft en riktig toppenhelg!!! Men jag måste hålla med. Vi har haft hela helgen uppbokad med massa roligt!! Vi har varit hos min pappa och ätit gott där Buster även fick leta efter både påskägg och presenter i trädgården.
Vi hade fest här hemma på påskafton vilket var otroligt lyckad. Väääldigt god mat och fin påskeld!
Vi har även hunnit med ett besök hos barnens farmor och farfar där vi ätit god mat & en massa godis och lille Buster har lärt sig cykla!!!

Aningen förkortad berättelse. Vi är helnöjda! MEN...nu måste jag sluta äta godis...blä...mår ju illa av allt ätandet nu!

Förresten. Måste även berätta att Molly lärde sig att vinka på påskafton!! SÅÅ sött!!!

1 kommentar:

  1. Vilken påskbuffe!!!! oJ VAD HUNGRIG JAG BLEV NU:)

    Jo en liten träff snart igen känns ju befogad, klart jag kan ta med kameran då!

    Söt Buster är i kepa och pippitröja.

    KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)