torsdag 23 april 2009

Vackert väder!!!



Vilket underbart härligt väder. Jag säger det igen! Man blir ju glad i hela kroppen och får mer lust och inspiration till allt!
Tog dessa bilder på mina små busfrön igår kväll när de hade tagit ett bad! Det ensamma kortet på Molly har vi ett nästan exakt likadant kort på Buster när han var i ungeär samma ålder. Lite kul att jämföra!!

Idag har vi vart ute hela dagen lång! På förmiddagen kom Oskar och Carin hit. Det var jättelängsen som grabbarna grus lekte och oj vad kul de hade. Busade konstant!!
Sen när de hade åkt fick jag laga en snabb liten lunch till oss för att sen åka till Carola och Neela på lite lek och fika med FL-tjejerna!
Vi satt ute på altanen och njöt, tjötade, drack kaffe och hade koll på alla "ongarna". Alla de stora barnen hade jättekul tillsammans! De lekte och hittade på en massa roligt! ör en gångs skull var alla på topphumör! Måste ju bero på vädret! Jag är helt övertygad!

I morgon är det äntligen helg igen! Då blir det äventyr och skojigt!!!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du tagit på barnen! Loppisen jag var på i lördags var i Fotskäl på fredag bär det av till Horred. Det är idrottsföreningars loppisar. De är mycket bättre än såna som har öppet varje vecka tycker jag. Man kan verkligen fynda! ;-)Kram

    SvaraRadera
  2. Heej, brukar titta in ibland, har precis hittat hit. Vad lik Molly är dig:) /sandra

    SvaraRadera
  3. Varför i helsike har du lagt ut en nakenbild där man t o m kan se ungarnas kön? Du borde skämmas!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)