måndag 27 april 2009

Utelek och bvc

Molly sitter och väntar på sin tur

I
dag var vi på bvc efter lunchen. Snacka om att man är virrig alltså! Trodde jag hade tid 13.30 och dessutom var vi en 10 minuter tidiga. Men vi hade visst tid 13.45. Så Buster fick leka länge i väntrummet. Han tyckte nog inte det gjorde nånting!!

Molly börjar bli en riktigt STOR tjej nu!
Detta var 8 månaders kontrollen och hon var 72 cm lång och vägde 8940 g.
Karin frågade även om hon äter bra och sover bra på nätterna. jag förklarade för henne att jag inte hade nånting att klaga på. Hon äter allt hon får och lite till! Nätterna fungerar också otroligt bra då hon sover hela nätter. Det enda är ju att jag får ge henne nappen nån gång då och då. Men det gör jag gärna!
Helt otroligt. Kan inte fatta att hon börjar närma sig 1 årsdagen. Vart tog denna tiden vägen?


I eftermiddags åkte vi till lekplatsen på hedvigsborg och lekte med Maximilian, Irvin, Albin och Lova och deras mammaor förstårs! Det var riktigt trevligt. Barnen lekte jättebra ihop! Buster var helt slut nu ikväll!
Efter bus och lek var det tvunget att åka och handla lite mat. Hmm...detta handlande jämt. Gör ju inget annat känns det som ibland.
Jag kände verkligen inte för att handla när man precis har fått in två barn och vagn i bilen och så sen ut igen. Men det gick jättebra! Buster lärde sig att scanna. Han tyckte det var jättekul!
När vi kom hem blev det först ett bad och sen pannkakor för Buster.

Tog några biler idag!
Irvin leker

En glad Irvin

Irvin och Buster har kul!

Lilla söta Elsa och hennes mamma

Buster och Maximilian busar

1 kommentar:

  1. Trevligt att stöta på er här uppe!
    Det var ju tt tag sen sist ;)

    Hoppas ni mår bra allihopa, kram!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)