söndag 9 november 2014

Herbalife 20 år

Hej!!!! Vilken helg jag har fått uppleva!!
I fredags tidigt på morgonen åkte Cajsa och jag ner till Malmö för att först ha en dag på stan sen såklart även för att fira 20 år med herbalife!
2 dagars utbildning och en kväll med show, middag och fest som sent kommer att glömmas.
Det är så mycket jag vill berätta angående detta... vet inte vart jag ska börja. Vilket företag!!! Vilka människor!! Helt fantastiskt. Tänk vad många som har förändrat sina liv sen de började med Herbalife!!! Detta verkligen nånting för alla!!! Vem vill inte må bra och få en bättre hälsa.  Många tror tyvärr att det bara handlar om tråkig pulver diet... men det är för att man inte vet vad det handlar om!!
Herbalife integrerar pulver och piller med en sund livsstil!

Tänk vad många det är som lever ett stressigt liv med dåliga matvaror idag. Många väljer snabbmat. .. vilket skräp man stoppar i sig!!! Tur att det finns snabbmat för smarta!!! En shake! Innehåller vitaminer och mineraler som en 3 rätters... men innehåller enbart 220 kalorier. Jämfört med 3 rätters som innehåller ca 2000 kalorier.

Finns så många fördelar med herbalife... och det finns så mycket mycket mer än bara shakes. Otroliga hudvårdskit  som ger fantastiska resultat efter bara 7 dagar, massa olika bra piller, hårprodukter mm...
Ordet piller säger inte så mycket... men finns massa. Kan gå in på det tydligare en annan dag...

Över till kvällen. Oj oj oj vilket kväll!!!! Helt underbar fest och middag! Och vilka underbara vänner man har fått på köpet sen jag började med detta!!!
Kom ihåg, detta kan alla få vara med på!! Säg till mig om det finns intresse!
Du kommer aldrig att ånga dig!

Bjuder på kvällen i bilder

1 kommentar:

  1. Låter toppen! Var ju och klippte mig häromdagen, gissa vem som sålt Herbalife förut? Vilket sammanträffande! Hon sa att Herbalife's produkter är de absolut bästa som finns! Hade sålt i 25 år men har nu slutat, satsar på frisöryrket och har en nyöppnad restaurang här i Villamartin, är utbildad PT och kostrådgivare i botten! Så hon vet vad hon pratar om! Gott att höra!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)