tisdag 7 april 2009

NYTT!

Så glad man kan bli för lite nytt i hemmet! Nu har jag sytt klart alla kuddfodral och det har även blivit ett par löpare av tyget jag köpte!

Min underbart snälla mamma kom hit igår em direkt efter jobbet och sydde längderna till vardagrumsfönstrerna. De blev hur bra som helst!! Riktigt romantiska med de rosa rosorna!!

Idag kom en kompis hit och hjälpte mig med de andra två till köksfönstrerna. De blev jag oxå riktigt nöjda med! Tur man har så snälla människor runt omkring sig när man själv inte är så bra på att sy!



Det är så otroligt kul att se barnen nu när de börjar ha kul åt och med varandra! Buster gör allt för att få uppmärksamhet ifrån Molly!! Molly!! Kolla Molly!! Han ropar på henne hela tiden och visar en massa bus för henne. Köra runt henne i gåstolen är en favorit just nu! Ibland är han givetvis lite dum och gör så att hon ramlar stackarn. Men det är väl det som kallas syskonkärlek!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)