torsdag 9 april 2009

Påskgubbe i djurparken!


I morses hade Buster påskfrukost på sitt dagis!! Vi förädrar var också välkomna så jag följde med honom dit!!! Riktigt mysigt var det!
En stund efteråt, när vi var klara på dagiset så åkte vi till djurparken mednågra andra glada barn och mammor!! Vi hade en riktigt kul vistelse där!! Inte minst barnen!! Herregud vad Buster sprang! Jag hade bara med mig enkelvagnen och lät Molly sitta där i för jag tänkte att Buster kunde gå, han ju såpass stor nu!! Han sprang ju nästan konstant!!!!
Jag köpte såklart lejonkortet så det blir många turer dit i vår och sommar!!

Efter djurparken åkte jag och köpte räkor, skaldjurspate och chilisås som vi ska ha ikväll med lite vin till!! Ser fram emot detta!!
Fick tips idag av Linda! När man kom utklädd till Maxi som påskkärring eller påskgubbe idag så fick man ett litet påskägg...så då blev det en liten tur dit också innan vi åkte hem. Buster blev ju själaglad men jag fick honom att vänta med att öppna det tills vi kom hem. Istället somnade han gott i bilen på väg hem. Perfekt att lägga ut honom i vagnen efter denna lilla utflykt!

Ha en trevlig påsk nu allihopa!
Hela vår helg är uppbokad med god mat och fest!

thingeling

2 kommentarer:

  1. Glad påsk till er oxå!!! Ha en mysig högtid.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul med nya läsare! :-)
    Bebisen är tänkt till den 10 juni.
    Dina barn växer och blir stora ser jag, vad fina dom är!

    Glad Påsk!
    Kram Carol

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)