torsdag 2 april 2009

Vårblomma och aprilskämt!


Igår tog jag in några små söta snödroppar från trädgården! Tycker det är vår när man kan göra det!! Satte de i min nya lilla vas som inköptes på loppis förra helgen för 7 kr! Brickan jämte kostade 5 kr!! Inte så farligt dyrt!

Molly är förresten mycket mycket bättre nu. Febern släppte efter ett par dagar och näsan rinner inte så farligt längre. Men ibland så hostar hon så hon nästan kräks. Verkar nästan som att hon framkllar hostan själv efter en stund. Lite otäckt när hon inte slutar...
Här är en glad bild på henne när hon har ätit lite käk!!


Igår kväll hade jag meandi party!! Det blev riktigt lyckat!! Vi var många glada tjejer och flera av oss var köpsugna!! Längtar tills jag får kläderna!!!!
Ringde min vän Lotta som skulle hålla i visningen 1 h innan hon skulle vara här! Jag var ju tvungen att lura nån eftersom det var 1 april!!
-Tyvärr måste vi nog ställa in partyt ikväll Lotta
-VA?? Varför då????
-Nej, vi blir bara två stycken...alla har ringt en efter en och avbokat idag!!
NÄE!!! Fan vad trist...jag som precis skulle åka hemifrån....ska jag inte komma nu då???

-APRIL APRIL!!!!!
- NÄEE!!!!! Din jäkel!! Ringde du hit bara för att säga detta!!! Fy fasen!!!

Hihihihi, det var lite kul faktiskt! Det måste jag ju erkänna!!

Sen ringde jag svärmor och sa samma sak. Visste att hon satt i bilen och var på väg hit!! När jag hade lurat henne så bröts samtalet! Inte riktigt vad jag hade tänkt mig!!!
Men jag ringde snabbt upp igen och fick förklara att det bara var ett aprilskämt!!

Jag var väldigt nöjd efter detta!! hihihi :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)