söndag 19 april 2009

25-års fest!

Igår kväll var det en riktigt rolig 25-årsfest som min bror hade fixat! Han hade bjudit en väldans massa folk och dessutom var det maskerad som gällde. Alla skulle vara nånting som började på S!
Jag var snickare och Björn var skinhead!!
Det var massa bra utklädnader som kom under kvällen. Det var spädbarn, svilverrygg (gorilla), svarta människor, snut, stålmannen, sköterskor, sköldpadda (Ninja turtels), servitriser, strandraggare mm.
Kvällen var sjukt rolig och det bjöds på god mat. Vi fick gå en rolig tipspromenad som inte var som alla andra tipspromenader... Förövrigt så var det bla jag som kände brorsan bäst visade sig så jag kom på delad 1:a plats!!
Brorsan fick många bra och roliga presenter så han var väldigt nöjd med kvällen.

Barnen stannade hemma och blev omhändertagna av Linda!! Tack snälla du för att du finns!!!
Vi fick ett mess vid 19.30 och då sov båda barnen. Kändes ju givetvis väldigt bra och tryggt!

Visar några bilder som togs under kvällen.


Jag och min skinhead!


två svartingar!


Robert och Stevie Wonder (min pappa)


Jag i fin form!

1 kommentar:

  1. Haha, ja det ser verkligen ut som om ni hade trevligt! Och än en gång, det var verkligen inga problem med att passa barnen, de var ju så snälla så!!!:-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)