fredag 9 oktober 2009

Ut och äta

Denna veckan har bara sprungit iväg. Jag har mestadels varit hemma och grejat! Bytt gardiner, gjort lite fint och städat mm. Skönt att göra sånt när man bara har ett barn hemma!!!

Ikväll ska jag ut!!!!! Vi är 6 glada tjejer som ska ut och äta gott på Babbel!! Har verkligen sett fram emot detta! Det är första gången på 3 år som vi ska ut tillsammans!!! Ska bli sååååå kul!
Först har jag bjudit in de som kunde på lite vin och snacks hemma i mors lägenhet. Ingen hemma där och så är det ju i stan så det passade bra! Sen ska vi gå till babbel och ÄTA!! Mmmm, tapas är min favorit!! Det är hur gott som helst och man kan sitta och äta läänge!
Sen får vi se vad som händer. Jag är sugen på att fortsätta till något annat ställe sen!
Barnen ska vara hos sin morfar! De ska nog kunna ta hand om de små! Blir första gången som de sover över där själva!
Björn ska iväg på annat håll!!
Nu ska jag byta om och göra mig fin!!! Thingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)