fredag 30 oktober 2009

Maskerad


Idag hade Buster maskerad på sitt dagis. Han har sett fram emot detta hela veckan!! Lilla gulleplutten! När jag frågade honom om vad han ville klä ut sig till så svarade han nej hela tiden på mina förslag så som pirat eller tomtenisse. När jag rågade honom om han ville vara spiderman så fick jag ett tydligt svar tillbaka. Jaaaaaa!!!! Spiderman!!!

Så, så fick det bli. Fick låna en sådan dräkt av en kompis som redan hade en sådan, så det var ju perfekt!
När jag hämtade honom innan så hade de fått berätta va de var utklädda till och så hade de fått popcorn! Himla gulligt att de ordnar sånt tycker jag!! Roligt för barnen med lite annorlunda grejer!
I tisdags hade de ju Nallekalas också eftersom det var nallens dag! Så mycket som hänt på dagis denna veckan har det inte hänt under två år på hans förra dagis!!!

Ha en trevlig helg allihopa! Nu ska här fortsätta städas för ikväll kommer Busters kompis Adrian hit med sina föräldrar på lite middag!

2 kommentarer:

  1. Vilken snygging!! :-) Visst är det riktigt roligt när personalen verkligen anstränger sig och gör något extra!
    Ha en fin helg!!

    SvaraRadera
  2. Säger bara en sak!
    Lille gulleplutt!!
    Hoppas han hade riktigt kul!!
    Skönt med ett dagis som hittar på saker som barn gillar! Kram på er alla från mormor!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)