fredag 2 oktober 2009

1-års fotografering




Idag har jag varit och hämtat tavlan på Molly. Vi fotade henne för ett par veckor sedan hos fotografen. Vi ville gärna ha ett liknande 1-årskort på henne som vi tog på Buster i samma ålder.
Jag blev verkligen skitnöjd med resultatet! Min lilla docka är en riktig modell enligt mig själv. Men jag är ju inte det minsta partisk..;-)

Fick även en förstoring på henne, det är ju givetvis den i färg! Riktig charmig bild!

Tavlorna är inte uppsatta än. Var ju bara tvungen att ställa dem på hyllan så jag fick se dem jämte varandra...givetvis så höll Mollytavlan på att ramla ner...jag fångade den men min ljustake som stog framför hann jag inte rädda. Typ 10000000000 fliser på golvet...har man inget jobb så skaffar man sig!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)