tisdag 6 oktober 2009

längesen

Nu var det några dagar sedan. Tiden bara försvinner. Förstår inte var den tagit vägen?

I helgen var hela mammagruppen i Ullared!! Så j**la kul!!! Detta var nu 3:dje året irad! Då förenar vi nytta med nöje och shoppar först inne på Gekås, detta året var vi inne i 6 timmar! Vi lyckades bränna en hel del pengar där inne vill jag lova! ;-) Sedan åkte vi iväg till våran stuga som vi hade bokat!
Denna gången hade vi en stuga till oss alla 7. Det var helt perfekt. Innan har vi haft 2 stugor men då har det vart bärande av en massa stolar och tallrikar mm. Detta var kanon! Stugan är redan bokad till nästa år!

I söndags när jag kom hem fick jag bra hjälp med att packa upp alla mina påsar!! :-) Buster undrade om jag hade köpt någon present till honom...och ja, det hade jag ju såklart gjort! Dessutom är nog alla julklappar inhandlade till honom! Himla bra!
På eftermiddagen var det kalas hos min morfar! Trevligt med gott fika!

Igår och idag har vi flängt runt lite. Buster var ju på dagis idag så jag passade på att göra ett par ärenden. Igår var vi på fika hos Lisa och Melwin också, Buster hade väldigt kul där med sina kompisar! De leker väldigt bra ihop nu! Så kul att se!

Får se om det händer nått mer kul denna veckan. På fredag vet jag iallafall en grej!! Ser fram emo att umgås med underbara vänner på Babbel. God mat, god dryck och trevligt sällskap, det är en av höjdpunkterna i livet!

5 kommentarer:

  1. Så kul med Ullared! O vilken grej att åka en massa tjattrande mammor!! Nästan lite lyxigt så =)

    SvaraRadera
  2. Ser också fram mot fredag vännen. Kommer bli super att äntligen få lite egen tid vi tjejer...hoppas på super god mat och ett o annat glas gott vin ;-) Ses på fredag. Kramar

    SvaraRadera
  3. Så kul att åka till u-red! älskar det placet ;-) Ja fredag ska utan tvekan bli veckans höjdpunkt! jag ska käka getost så jag lär bräka när vi går där i från!! Underbara tapas! och underbara vänner!! :-)och underbara vin! kan inte bli bättre! :-D puss

    SvaraRadera
  4. Kul med ullared!! Jaaa men hennes hår kommer :) Hade du mycket hår när du var liten?

    SvaraRadera
  5. ja, U-red är en riktigt rolig grej tillsammans med goda vänner! Hade skitkul efter all shopping oxå...då vinet kom fram!

    Mia och jenny: Mmmm, ser fram emot freitag! Shit vad kul det ska bli!!!!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)