måndag 12 oktober 2009

Farmors saker

Hej på er!

Måste först bara berätta att vi hade en helt underbar kväll i fredags! Detta glada tjejgäng gör att man blir sprallig och på glatt humör! Först satt vi i mammas och Lars lägenhet en stund. Jag hade tagit med mig en flaska vin, lite nötter och chips som vi njöt av tillsammans med en massa prat!

Sedan promenerade vi iväg med rask fart mot Babbel! Vi åt väldigt god tapas där och bestäälde in ett par vinflaskor! Det var inte så svårt att tömma dem...vi var ju ändå några som drack!
När kvällen var slut ca 02 så hade vi hunnit vara på både Da Vinchi och Viva. Båda ställerna satt vi och tjötade en massa skit och fick många glada skratt!
Än en gång...tusen tack tjejer för en härlig kväll! Detta måste vi göra om! Förstår inte varför det har tagit 3 år innan vi kom ut tillsammans??!!

Igår åkte jag och Cajsa iväg till min farbror. Vi skulle hämta mitt skåp som jag fick ärva av min farmor när hon gick bort. Det var ingen annan som ville ha det, så jag tog det mer än gärna!!
Fick även gå och plocka lite och se om det fanns något mer roligt från henne. Jag tog med mig detta som är på bilden. Dessa efterrättsskålar har använts mycket flitigt. Kommer ihåg att vi fått hemmagjord rabarberkräm, äpplepaj mm ur dem! Kul att det kan komma till användning igen!
Tyckte även den lilla pottan var så söt! Kanske kan plantera nånting i den nån gång!


Mitt skåp har jag slipat en gång och ska måla den ikväll när barnen sover!! Kul när det blir klart!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Tack för i fredags, det var verkligen en kanon kväll. Jag hade så roligt. Detta måste vi absolut göras om snart. Många kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)