tisdag 24 februari 2009

Tuffa velour byxor



Detta är första alstret från lillkrabaten!! Känns jättekul och spännande! Ser fram emot att höra era reaktioner! Mysbyxorna är i mjuk plysch och har 2 tuffa fickor på olika höjd som detalj. Benmuddarna är dubbelvikta, de kan vikas ner när barnet växer. Byxorna finns att köpa framöver om man så önskar. Passar både kille som tjej.
Snart kommer även passande överdel att finnas! Sen får vi se vad som händer och sker...

Byxorna finns i stl 62-92
Maila mig gärna om ni har frågor.

schritter82@hotmail.com

9 kommentarer:

  1. Så fina:-)
    jag sitter med en bodysuit som jag ännu inte sytt ihop:-D alla delar är tillklippta men nu har dopplaneringen tagit överhand ett tag.
    ha det gott. hoppas vi ses snart. kram

    SvaraRadera
  2. Oj, det var flitigt;-)!!! Vad fina dom var! Kommer dom finnas i fler färger?? Kramen på er

    SvaraRadera
  3. Verkligen super fina och tuffa! Kommer de i en annan färg så köper jag gärna ett par :-)

    SvaraRadera
  4. TACK ALLA!!
    önskemål på färg??
    Snart blir det antagligen ett par svarta byxor med gröna muddar och grön groda på baken!

    SvaraRadera
  5. Oj jätte fina! Men nu fattar jag inte riktigt Frida är det ditt märke LILLKRABATEN?! Duktig du är isf.

    Finns det mer???
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad söta barn. Halkade bara in här av en slump =)

    SvaraRadera
  7. Skit coola byxor! Vad kommer det mer för färger och vad är priset???
    Kram Vickan

    SvaraRadera
  8. Tack Vickan!!
    Dessa gröna kostar 160kr.Nu finns det även enfärgade svarta utan fickor för 140kr.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)