söndag 15 februari 2009

EGEN HELG!!

Jaha, då var snart denna helgen över!!
Jag har vart själv hemma nästan hela tiden! Väldans skönt om jag ska vara helt ärlig!
Björn och barnen åkte hemifrån i går morses. De skulle på kalas hos Björns syster nere i Ängelholm. Jag var bjuden på fest hos en kompis som jag hade tackat ja till tidigare. Tack Linda, för en trevlig och rolig kväll!!!

Igår när jag var själv hela dagen så passade jag på att göra lite saker som jag gillar att göra men som är svårt när barnen är med. Jag åkte in till stan och gick en runda i olika affärer. Sen fick jag mina ögonbryn gjorda inne på Helens Beautycenter. Blir inte att jag gör själv...vilket fall så blir det inte lika bra om jag gör det själv! Därefter la jag mig och sola en stund. Guuud va skönt och avslappnande det är!! Synd att man inte hinner göra det oftare.

Kvällen hos Linda blev riktigt lyckad. Mycket singstar!! :-)

Mår förvånandsvärt bra idag. Men tur är väl det...för snart hoppas jag att Björn och barnen kommer hem. Längtar efter dem nu!!! Det är lugnt och skönt att vara hemma själv men ganska snart så saknar man ändå sin kära sambo och de två busfröna!!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)