torsdag 5 februari 2009

Ledsen Buster

oj, vad dagarna springer iväg. Redan torsdag, denna veckan har gått fort. Tjoohoo, i morgon är det fredag. Alltid lika skönt att ha helgen framför sig!
I morses när vi skulle till dagis så vägrade Buster att åka dit. Jag visste ju att han skulle få roligt när han väl var där men det med trodde nog inte Buster. När vi satt i bilen så sa han hem....hem, hela tiden. Väl framme på dagis så skrek han förtvivlat när jag gick. Inte kul för varken honom eller mig. Det skär lite i hjärtat på mig när jag ser honom bli så ledsen.
Efter ca 1 h så ringde de från dagis och sa att han är på strålande humör och det hade gått över efter några minuter. Skönt att höra!!

Igår kväll var jag och Björn på bio. Jag hade en biobiljett som rann ut ur tiden. Pappa var hemma hos oss och var barnvakt. Hur som helst så såg vi filmen Australia. Fruktansvärt bra film!! Det var bland de bästa filmerna jag någonsin sett! Mycket sevärd kan jag lova!

Björn satt och mumsade på popcorn och drack cola men jag smakade inte ens. Jag har nämligen börjat mitt nya nyttiga liv!! Nu jäklar ska jag klämma några kilon fram till sommaren! Är riktigt taggad. Har börjat äta bra och nyttig kost och så ska jag promenera varje gång jag har lämnat Buster på dagis tänkte jag.
I morses var ju ute och gick runt ramnasjön i 45 min!! Riktigt skönt med lite frisk luft och att röra på sig!

Molly har ju varit lite konstig i magen de senaste dagarna också. Haft väldigt konstig färg på avföringen. Jag har misstänkt att små riskorn är på väg och idag såg det ut som att det stämmer. Inget synligt än, men det är lite svullet och det ser ut som att är det något vitt under.

I morgon ska vi väga och mäta både Buster och Molly. Ska bli väldigt roligt att se vad de väger.
Återkommer nog i morgon.
Hej så länge.

2 kommentarer:

  1. trevligt..

    kan du inte berätta vad det va för färg på skiten.. vore intressant o veta..

    varför skriver du dom sånt.. vill någon veta vad molly skiter ut? haha..

    hälsa alla från morbror!

    SvaraRadera
  2. men lillebror. BLi pappa först. SEn kan du komma med dina komentarer! Alla som har barn fattar vad jag menar! Tro mig!

    Vem FAN bryr sig om din jävla hoj då?? Ha ha ha

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)