torsdag 12 februari 2009

äntligen!

Måste börja med det posistiva som hänt sen sist! Molly har börjat sova hela natten nu utan att vara arg en enda gång!! Det har hänt 2 nätter i rad nu! Såå skönt! Inatt ick jag dock hjälpa henne med nappen säkert ett tiotal gånger, men hon blev nöjd då iallafall!
Igår kväll gav jag henne ren välling för första gången. Har blandat ut det lite ett par kvällar men hon verkar tycka om det.

Buster blev dålig i tisdagskväll. Då fick han vinterkräksjukan! SÅ typiskt att Björn jobbar sent just den kvällen. Jag jag hade precis klivit ur duschen och fick då höra ett vrål uppifrån hans sovrum. Sprang upp och kollade vad som hänt. Då hade han precis kräkts. Stackarn så ledsen han var. Sen spydde han 3ggr till. Däremellan så var Molly missnöjd några gånger. Så jag sprang fram och tillbaka mellan deras sängar hur många gånger som helst. Tvättmaskinen gick varm här igår kan jag lova. Det fick förstårs även bytas lite sängkläder inne hos Buster.

Buster mår iallafall bra nu igen och i morgon blir det dagis igen som vanligt! Börjar bli lite tråkigt att bara vara hemma hela dagen. Det tycker nog både han och jag!
Idag har vi vart ute i snön 1 timma. Riktigt skönt att komma ut lite i friska luften!
Molly somnade i vagnen och vi kastade snöbollar, åkte pulka och gungade!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)