tisdag 17 februari 2009

Me and I

Igår kväll var jag på meandi party hos en vän från mammagruppen!! Alltid lika kul att träffa alla och även att få se deras nya kollektion! Jag älskar verkligen deras kläder!! Bra kvalitet och riktigt fina och mysiga att ha på sig!!
Min gamla barndomsvän har bestämt sig för att bli försäljare för just Me & I! Jag ställer självklart upp och har ett party hemma hos mig!! Så om du vill komma får du gärna det!! (Gäller er som står på min blogglista) Jag kan ju inte bjuda in HELA världen... Det är iallafall 1 april kl 18.30!

Nu måste jag återgå till bullbakandet!! Alltid bra att ha lite fika i frysen om man får besök!

Måste även visa bilden som mamma tog på Molly härom dagen! Visst är den underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)