fredag 20 februari 2009

Inbrott

Jaa, som rubriken lyder. Inbrott. Sådär kul...
Inatt hade vi haft oväntat besök i båda bilarna och även ute i verkstaden. JÄVLA IDIOTER!! Fan vad sånt gör mig förbannad!!!! Man ligger oskyldigt och sover samtidigt som tjuvar kommer hit och tar vad de vill ha! ÅÅ, blir riktigt arg över sånt!
Vi har blivit av med bilstereon i Björns bil, både min och hans ipod och en hel del verktyg bla. Tur att de inte kom in i huset iallafall. Får väl vara tacksam över det.

Ja, vad annars har hänt här. Inte mycket. Vi hade besök här igår av några vänner med deras barn. Alltid lika kul för barnen att leka av sig och för oss vuxna att prata av sig!! Det behövs emellanåt.

Var på utförsäljning på skattkammaren igår kväll också. Jag gjorde riktigt fina fynd, så jag är glad att jag åkte! Blev bara grejer till Molly den här gången. En jättefin korg till hennes blivade egna rum! Sen kunde jag inte låta bli att köpa ett par jättetuffa byxor från Nova star och även en matchande tröja i samma märke! Det var ju halva priset så det gick bara inte att låta bli!! Det stod Molly på kläderna!!

Ha det fint till nästa gång.

3 kommentarer:

  1. Men vännen inbrott...så fruktansvärt. Hur vågar de. Fy vad tråkigt!!! Verkligen obehagligt med ju :-(
    Ja idag skulle vi ha stor mammafest hos Jenny. Å som vi hade sett fram mot det. Men icke...både Jenny och Heidi är magsjuka. Så jäkla trist. Så istället för en kväll full av party blir det en helg hemma i det lugna och torka spyor....mindre kul!!! Men men sånt är livet. Hoppas ni får en bra helg. Kramar

    SvaraRadera
  2. Näääe vad tråkigt med inbrott!! man tror ju inte det ska ske ute hos er i skogen, men de verkar hitta överallt!
    jasså du tog en tur till skatt kammaren iaf;-) kul att du hittade lite saker så du inte åkte förgäves:-)

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Fy vad otäckt med inbrott. Du skulle ha en stoooor vakthund där ute.

    Jag tror att Frida skulle vara borta i två veckor, så antar att hon kommer i början av Mars. Då får vi träffas.

    Jag ska kolla datumet för Me and I, Stefan har bytt jobb så vi har inte fått ngt schema än.

    Roligt att du gillar designen på bloggen. I bland lägger jag nog lite för mycket tid där, men det är ju sååå himla kul!

    Ha en mysig söndag med nära och kära!!!

    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)