torsdag 2 augusti 2007

Lite av varje!!

Hej på er!!
Jaha, då har det gått några dagar sen sst!! Hinner inte sitta här varje dag precis och skriva av mig! Kanske får göra något åt det! :-)
Vi har hunnit vara en vända i Ängelholm och hälsat på min svägerska och hälsat på!! Det var riktigt trevigt besök. God mat och trevligt sällskap! Vi åkte ut på en liten åktur ena dgen för att se oss omkring. Då hann vi med att besöka en stearinljusfabrik vilket jag tyckte var superkul! Tänk er två våningar med massor med olika sorters ljus!! ÅÅ så kul det var!
Jag köpte en hel del så nu har jag för ett tag framöver!! Köpte bla 4 st lite mer ovanligt röda blockljus som jag ska ha till jul! Nästan så man längatr lite!!

Vi åkte även en sväng till Malmö innan vi det var dags att bege sig hemåt igen. Jag har nämligen min halvsyster där och som dessutom är gravid, så jag ville gärna dit och säga hej för det var lägesen nu! Hon var riktigt rund om magen!!! Mysigt!
I Malmö han vi även med lite shopping såklart! Köpte en jättemysig ullmatta som fick en plats under soffbordet så fort vi kom hem!

Nepp, nu är det lite förberedelser inför helgen som gäller. På lördag blir det 1-års kalas för min lille skrutt här hemma!! Inte klokt vad tiden rusar iväg.

Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt med utflykt! Men hjälp, är Buster redan ett år... jösses vad tiden går!
    Tänkte kolla med dig... var det på onsdagar kl 14 den där loppisen öppnade som du hade varit på? Kanske tar en tur dit på onsdag i så fall, kanske du vill med? Kram / MIa

    SvaraRadera
  2. hej! Japp, han är redan 1 år på onsdag! Tiden springer iväg! Jag hade gärna följt med dig till Loppisen men som sagt fyller ju Buster den dagen och då ska vi ha kalas här med mammagruppen på fm. Jag hör av mig om jag hinner komma med ändå!!

    SvaraRadera
  3. Oki, det är på onsdag han fyller, trollungen =) Kanske en annan gång istället!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)