torsdag 16 augusti 2007

regnig dag

hej. Nu var det längesen som jag skrev lite här. Tiden rusar iväg så väldigt ibland!! Får passa på nu när lilleman ligger och vilar!
Själv känner jag mig inte helt hundra idag. Har nog lite feber kanske, ont i halsen och värk i ela kroppen. Inte bra!!!! Vi som ska på bröllop i helgen och dessutom ska ju jag sjunga! Blä, det känner jag inte för just nu! KÄkar alvedon och hoppas att det går över...

I går kväll var jag på Tupperware-möte igen. Det var ett tag sen nu. Det var faktiskt ganska kul eftersom det var "minijubilee"!! Kanske verkar som att det är lite tantvarning på mig ;-) men ett bra sätt att tjäna lite extrapengar på plus att jag får komma hemifrån lite på kvällarna och göra något helt annat! Sen är det ju många bra saker vi säljer oxå! V 39 blir det fullt upp! Då är det STORvecka! Ska bli kul!

Jaha...sitter här och tittar ut och ser bara regnet framför mig! Usch vad trist! HOppas att det håller upp på lördag så brudparet kan få lite solstrålar på sig!

Näe, orkar inte skriva mer nu...mår kass!
Syns snart igen

1 kommentar:

  1. Nej, inte bra att du mår kass... hoppas du blir bättre innan bröllopet. Kul att du ska sjunga, inte visste jag att du hade såna talanger. Eller jo, det vet jag ju förresten... när vi tävlade i Singstar ;) Kraam & krya på dig!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)