söndag 26 augusti 2007

Helg!!



Hej!
Jaha, då är snart helgen förbi...igen. Inte klokt vad tiden går fort. Förra helgen var vi ju på bröllop. Herr och Fru Lindberg blev det framme vid altaret! Jag sjöng som aldrig förr till brudparet! Phu, var lite nervös men det gick bra!!!

Nu är denna helgen snart oxå förbi och va har vi hittat på??? Vi har tillbringat nästan hela helgen nere i Gödestad hos Busters farmor och farfar! Riktigt mysigt! Ätit god mat, hunnit med lite shopping och legat magsjuk fredag kväll. Det var precis så jag han innanför dörren efter att ha varit i Göteborg på lungkontroll med lillgubben! Herregud, jag blev helt illamående och fick världens diarre anfall. Låg i sängen hela den kvällen...

Men i Göteborg gick det jättebra! Buster gick igenom flera lungtester och röntgades. Alla provresultat var tydligen jättebra sa läkaren. Han har ju förvisso mindre funktion i vänsterlungan. Men det är ju inte så konstigt. Han har även lite trånga luftgångar men det kan han påverka själv sa läkaren genom att vara aktiv.
Så Skönt att de kollar upp honom tycker jag! Känns väldigt tryggt!!! Nästa gång han ska på lungkontroll är han 3år!!

Skikcar med ett par bilder för skojs skull!!!

Ikväll när vi kommer hem igen ska vi nog hinna olja golvet i Busters rum hoppas jag!!! LÄngtar efter att få göra iordning där inne nu!!!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att allt var bra på lungkontrollen!! Mindre kul med magsjuka dock, är du bättre nu?
    Har ni slipat golvet i Busters rum? Måste få komma och se hur det blir sedan när ni är klara!! Kramar / Mia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)