tisdag 28 augusti 2007

Ny löpare och loppisfynd!


När vi var i Varberg i helgen så gick jag och svärmor på stan en sväng! Då kunde jag inte låta bli att ta med henne in på Hemmets Vrå! En jätterolig affär att kliva in i om man är köpsugen!! De har bla lexington, Mateus porslin och lite annat smått och gott! Jag föll för den här löparen med en gång.
Kvinnan som har butiken sa att det var den enda hon hade kvar och det var den som hon hade dukat ett bord med! Snacka om att man får inspiration!!! Jag blev väldigt sugen och bestämde mig med en gång för att köpa den! Men det fick jag inte....svärmor ville absolut köpa den till mig! Hon är ju bara för söt!! Nu har jag lagt upp den på köksbordet och jag bara älskar den! Det är lite transpaent på sina ställen och det svarta är i sammet!! Tänk sen till jul var kul det blir att duka med den!! Passar ju skitsnyggt med röda ljus till!

Den lilla krukan fyndade jag på loppis för ett par veckor sedan! Tyckte den var söt men vet inte riktigt var jag ska ställa den.... Kunde inte låta att bli att köpa den för 20 kr. Får se...den kanske hamnar ute på trappen... Vet inte riktigt om jag ska ha kvar den i den guldiga färgen eller om jag ska göra något med den???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)